مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 19:122022-07-14اجتماعي

دروازه عتبات| ظرفیت 6 هزار اتوبوس در پایانه برکت/ اربعین و فرصت های پیش رو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، دو ماه دیگر تا کنکره بزرگ اربعین حسینی باقی مانده و بعد از دو سال که زائران به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان پیاده روی اربعین حسینی را نداشتند امسال با کاهش آمار بیماری مجدد این امکان برای آنها فراهم شده است.

اما این دوسال فرصت مناسبی بود تا مسئولین مربوطه مشکلات و کاستی هایی که در این چند سال در مسیر حرکت زائرین از مهران به کشور عراق وجود داشت را برطرف کنند.

در همین رابطه خبرنگار ما به سراغ علی عباس شفیعی فرماندار مهران رفت تا گفت وگویی را با او ترتیب دهد.

چهار بانده شدن مسیر ایلام به مهران  علی عباس شفیعی فرماندار مهران در مورد مشکلات مربوط به مسیر ایلام به مهران گفت: با تلاش و پیگیری استاندار و دستگاه های اجرایی 70 کیلومتر از مسیر مهران به ایلام چهار بانده شده و تلاش می شود  10 کیلومتر دیگر نیز تا اربعین چهاربانده شود.

20 هزار مترمربع سایه بان برای رفاه زائران وی با تاکید به اینکه اربعین در فصل گرم سال برگزار می شود بیان داشت:  نیاز به سایه بان یکی از ضرورت هایی بود که در جلسه ستاد مرکزی و ستاد استانی اربعین تصمیم گیری شد و استاندار استان  مبلغ 85 میلیارد تومان اعتبار برای حدود بیست هزار مترمربع سایه بان در پایانه مرزی مهران، ایست و بازرسی بهرام آباد و پایانه برکت پیش بینی کرد که با توجه تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| ظرفیت 6 هزار اتوبوس در پایانه برکت/ اربعین و فرصت های پیش رو

دروازه عتبات| ظرفیت 6 هزار اتوبوس در پایانه برکت/ اربعین و فرصت های پیش رو